środa, 30 marca 2016

Jedz i pij, ale z głową!...#1

Może ktoś już z Was zauważył, że zmieniłam nazwę bloga :)
Wcale nie przypadkowo! Długo rozmyślałam i wpadłam na pomysł, że przecież mogłabym połączyć moje trzy największe pasje: PISANIE, CZYTANIE i GOTOWANIE :)
Nie będę ukrywać, że do wybrania nowej nazwy inspirowałam się moją ulubioną książką: "Jedz, módl się i kochaj" <3

To czym będę chciała Was uraczyć na moim blogu, to nie tylko cudowne historie bohaterów, które zawsze przeplatają się z naszymi problemami, ale także przygotowane przeze mnie małe i większe dania, napoje, przekąski czy słodkości :)


Dziś na warsztat biorę owoce! :)



Nie jestem dietetykiem, ale chyba każdy z nas wie, że aby zdrowo się odżywiać potrzebujemy mnóstwa witamin :)
Za oknem wiosna, piękne słońce, a więc czas na owocową sałatkę :)

Pamiętaj: moje przepisy są indywidualne i podporządkowane temu, co JA LUBIĘ JEŚĆ CZY PIĆ.
Nie lubisz banana? Zamień na jabłko! Jeżeli jabłko... to może i cynamon?
Masz ochotę na cytrusy? Pomarańcze... grejpfruty... kiwi... Nie ma na co czekać!

Eksperymentuj! Poznawaj nowe smaki, odkrywaj siebie... niech Twoje kubki smakowe oszaleją! :)
A może zamiast tylko pokrojonych owoców masz ochotę na coś do picia?
Nie ma na co czekać! Wszystko zblenduj i pij! :)

Na zdrowie!

2 komentarze:

  1. Owoce, to źródło witamin. Warto robić z nich koktajle. Sama staram się przynajmniej raz dziennie jeść owoce. Świerze owoce, są najlepsze.

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak: nie ważne pod jaka postacia, albo z czym... Ważne zeby je jeść :)
      http://piszeczytamgotuje.blogspot.com

      Usuń

Zainspiruj mnie... :)