czwartek, 31 marca 2016

Jedz i pij, ale z głową!...#2

Dzisiaj pokażę Wam moją wersję tortilli. 
Za brak czasu, aby wykonać własny placek- bardzo przepraszam ;)




Na załączonym obrazku widać prawie wszystkie produkty, których użyłam do stworzenia prostego dania :)
* mięso mielone- pamiętajcie: ŻADNYCH MIELONEK!!
* do sosu użyłam pomidorów z puszki, do których dodałam: bazylię, czosnek, pieprz i słodką paprykę.
*czerwona papryka, ogórek i ser żółty

Każdy z dodatków nie jest żadną koniecznością i możesz się dobrowolnie bawić i tworzyć nowe, ciekawe smaki :)
Nic nie jest zabronione! 
Jak najbardziej nalegam na ZABAWĘ! :)


6 komentarzy:

  1. A idź ty mi z tym ;-; Miałam dzisiaj dostać kebaba. Nie dostałam kebaba ;-; A ty mi nagle wyjeżdżasz z tortillą ;-; Spadaj ;-;
    Sherlock

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam! Ale jak mogłam sie pohamować? Sama dawno nie jadłam nic z fastfoodow, wiec przygotowałam własna wersje :) a przy tym ogladalam Kasie Bosacka z jej cudownymi "wiem co jem". Aż mnie ciarki przeszły czym ja sie faszeruje.... ;/

      Usuń
  2. domowa tortilla - super! my tez ostatnio robiliśmy :) pierwszy raz skusiłam się na zrobienie placków i wyszło pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tortile ale jednak wole, zeby mi je ktos robil. Mam dwie lewe rece do gotowania. :D
    Super post,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno spróbuję, bo uwielbiam takie jedzenie. Tortille, makarony, sosy pomidorowe itd. itp. to moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas dziś też będzie na obiad domowa tortilla, tylko z kurczakiem i warzywkami, pomidor, papryczka itp:) Do tego domowy sos czosnkowy, z jogurtu greckiego, bo bez niego ani rusz:)

    OdpowiedzUsuń

Zainspiruj mnie... :)