czwartek, 14 kwietnia 2016

Czytelnicze nawyki...#3

Dzięki Natalia za nominację :*
Pytania nie dotyczą "czytelniczych nawyków", ale trudno :)
To tu jest miejsce na takie posty!



1.Twój Ulubiony film/ serial?
Naprawdę dużo widziałam filmów czy seriali, nie będę się powtarzać z Harrym :D Więc może wybiorę coś innego: ulubiony film- "Julie&Julia", ulubiony serial- "House of cards" <3

2.Wymień trzy rzeczy, których nienawidzisz.
a) nienawidzę, gdy ludzie wciąż marudzą,a  potem i tak robią swoje
b) nienawidzę posługiwania się stereotypami- chociaż wiem, że się ich nie pozbędziemy
c) nienawidzę, gdy ludzie uważają, że się na czymś znają, albo czymś się interesują jeśli lekko "liznęli" temat.

3.Jakie masz plany na przyszłość?
Chciałabym zostać pisarką! :) Chciałabym mieć szczęśliwą rodzinę, zwierzaki i dom.

4.Jakie masz swoje największe marzenie?
Być pisarką :)

5. Czy masz jakiś swój dziwny zwyczaj?
O mam! Wiecie jak się robi budyń? Proszek wsypuje się do szklanki, w której jest mniej niż połowa mleka, trzeba dosypać cukru, wymieszać i dolać do gorącego mleka. A więc ja ten roztwór ze szklanki wypijam :) Nie gotuję budyniu... wystarczy mi rozrobiony proszek z mlekiem i cukrem :P Smakuje jak lody! <3

6.Jaka była najodważniejsza rzecz jaką zrobiłeś?
Hm. Odważna? To nie znaczy, że dla mnie była bardzo odważna, a dla innych bardzo głupia, ale może wybiorę to, gdy wyprowadziłam się z domu i zaczęłam studiowanie w obcym mieście :)

7.Podaj swojego ulubiona aktora/aktorkę.
Ostatnio pokochałam "House of cards" z niecierpliwością czekam na piąty sezon, a więc ulubionym aktorem jest Kevin Spacey, aktorka... uwielbiam Jennifer Aniston np w filmie "Marley i Ja" ;)

8.Najlepsza rzecz jaka przydarzyła Ci się w życiu...
Jak dotąd i od prawie sześciu lat jest to mój związek. Nie, nie jestem zaślepiona, nie, nie idealizuje. Po prostu się staramy, wspieramy i szanujemy. Może jeszcze większym osiągnięciem jest to, że wypracowaliśmy sobie przyjaźń.

9.Chciałabyś poznać swoją przyszłość?
Nie. Kiedyś bardzo chciałam, ale co to by była za zabawa znać to co się wydarzy? Jak na razie jest dobrze, jeśli wydarzy się coś złego, nie będę pierwszą osobą z jakimkolwiek problemem. Wierzę, że sobie poradzę.

10. Jakie jest najpiękniejsze miejsce jakie odwiedziłaś?
I tu zostawię pustą odpowiedź. Jak dotąd nie byłam w wielu miejscach na ziemi. Tym bardziej, że nigdy nie opuściłam granicy naszego kraju. Za to napiszę gdzie bym chciała zamieszkać: w Ameryce, mieć swoją farmę, konie, byki... mieć swojego czerwonego pick-up'a, kowbojki, kapelusz i lasso :)


Tym razem nikogo nie nominuję :)
Ale to nie znaczy, że Ty czytelniku masz tego nie zrobić! 

6 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi:) pozdrawiam serdecznie:)
    http://przewodnik-czytelniczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci abyś została tą pisarką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty! Można dowiedzieć się niesamowicie ciekawych rzeczy o autorach.... (akurat jest w trakcie szykowania się do robienia budyniu... tradycyjnego ;)). Pod 2,3 i 4 podpisuję obiema rękoma i nogami :)

    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyszłości nie chciałabym znać, uwielbiam być zaskakiwana. :)
    Powodzenia w realizacji marzeń! :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez uwielbiam serial House of Cards :)

    OdpowiedzUsuń

Zainspiruj mnie... :)