piątek, 29 kwietnia 2016

Czytelnicze nawyki...#4

1.Znasz jakieś języki obce? Jeśli tak, to jak się ich nauczyłaś?
Znam angielski i kiedyś uczyłam się niemieckiego, ale najbardziej chciałabym znać hiszpański albo włoski :)

2.Jaka książka ostatnio wbiła Cię  fotel?
Ostatnio przeczytałam "Wiek cudów". To, że ją pochłonęłam, to za mało. To, że wcisnęła mnie  fotel... to wcale tak nie było. Czytałam z zapartym tchem i ... jestem pod wielkim wrażeniem!
Ale na początku tego roku czytałam "Listy z wyspy zwanej niebem"- Polecam! :) 

3.Byłaś kiedyś za granicą? Gdzie?
Nie, nie byłam, ale napiszę, gdzie bym chciała pojechać: Anglia i Szkocja! Potem Włochy i oczywiście Ameryka :)

4.Masz rodzeństwo?
Tak, siostrę :)

5.Lubisz zwierzęta? Masz pupila?
Obecnie nie mam zwierzaka, kiedyś miałam chomiki. Uwielbiam koty, ale także psy :) Jedyne co, to boję się ptaków i dużych zwierząt ;)

6. Ile masz książek w swojej biblioteczce?
Nie za wiele, bo rzadko kupuję. Dopiero, gdy będę miała swój dom i miejsce w domu, to zacznę kupować. Obecnie mam z 20 książek, więc to nic imponującego :)

7.Co lubisz najbardziej robić poza czytaniem?
Gotować! To jest moja kolejna pasja. Oprócz tego oglądam filmy, wszystkie oprócz horrorów. 

8.Jaka będzie następna książka jaką kupisz?
Nie mam listy książek do kupienia i wszystko jest wielkim przypadkiem :)

9.Co teraz czytasz?
"Ostatnie dni królika"- wciągnęło mnie!

10. Jaki film ostatnio oglądałaś?
"Najdłuższa podróż", "Maria Antonina", "Snajper", "Loft", "Powiedzmy sobie wszystko" :)

11.Co sądzisz o moim blogu?
Aneta to był pierwszy blog o książkach, na który  weszłam. Od razu skomentowałam, a Ty od razu odwzajemniłaś komentarz :) Dobrze się czyta Twoje recenzje, nie są banalne i lubię tu zaglądać :)

Nominuję:
Karolinę z biblioteczki na poddaszu
Carol z carol vs world


5 komentarzy:

  1. Od dawna chcę przeczytać "Ostatnie dni królika". Trochę zapomniałam o tej książce, ale przypomniałaś mi, że ten tytuł na mnie czeka. Jestem ciekawa czy Tobie się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za tak miłą ocenę i odpowiedź na mój TAG;D
    Przewodnik Czytelniczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś skończyłam "Trumnę" Strobela i mnie po prostu wgniotła w łóżko (czytuję na łóżku xD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłością do języka włoskiego zapałałam jeszcze w szkole podstawowej, uwielbiam go i do dziś się go uczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam książkę "Listy z wyspy zwanej niebem" :)

    OdpowiedzUsuń

Zainspiruj mnie... :)