wtorek, 19 kwietnia 2016

Jedz, pij, ale z głową...#5

Owoce!

Malutkimi krokami zbliża się wiosna, a zaraz po niej lato. To na co niecierpliwie czekam to sezonowe owoce, z których można przygotować cudeńka.

Jak na razie biorę to co jest dostępne: świeże i mrożone owoce, w zależności od tego na co mam ochotę.

Na zdjęciu dwa przygotowane napoje/koktajle:




To za co uwielbiam owoce to to, że zastępują mi słodkości jakimi są czekolada, cukierki czy ciastka.
Ostatnio jem i pije bardzo dużo owoców, łącze ich smaki i odnajduję to, co mi osobiście najlepiej smakuje.

Dlatego nie będę pisać: połącz to z tym, a tamtego nie ruszaj, bo to zależy od Was jakie owoce lubicie.

Moim faworytem są gruszki, ale zaraz po nich nektarynki i brzoskwinie. Banany lubię za to, że są naturalnym słodzikiem i idealnie pasują w połączeniu z kiwi czy truskawkami.
Nie mogę się doczekać świeżych truskawek, które uwielbiam w połączeniu z jogurtem naturalnym.
Słodkie i kuszące maliny, które rozpadają się w chwili zetknięcia się z ustami...

Napiszcie w komentarzach jakie są Wasze ulubione połączeni? I co warto wypróbować? :)

4 komentarze:

  1. :) ja uwielbiam jabłka, truskawki, maliny, banany. Staram się tylko za bardzo nie przesadzać, bo co za dużo to nie zdrowo :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koktajle, mieszanki owoców z mlekiem czy kefirem. :) Nie mogę się już doczekać truskawkowych smaków. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie koktajle, są przepyszne a jednocześnie bardzo sycące <3

    Pozdrawiam ciepło, bookworm z http://ksiazkowoholizm.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Koktajle wyglądają na prawdę smakowicie. Moje ulubione zawierają truskawki na które z niecerpliwością oczekuję.
    Pozdrawiam- strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zainspiruj mnie... :)