wtorek, 31 maja 2016

Jedz, pij, ale z głową...#8

BIAŁY SER!!! <3
Wczoraj naszła mnie ochota na biały ser z truskawkami, ale jak wiadomo #KobietaZmiennąJest i przygotowałam: biały ser ze szczypiorkiem :)
Bardzo dawno nie jadłam białego sera, zazwyczaj jem go wtedy, gdy przygotowuję lane kluseczki ze skwareczkami, na co tak ogólnie- MAM WIELKĄ OCHOTĘ :)

Dla tych, którzy nie lubią szczypiorku: możecie dodać inne warzywa:) na przykład zielonego ogórka czy rzodkiewkę :) Albo przygotować to danie na słodko :) Koniecznie wtedy wykorzystajcie MIÓD!! <3

Do pasty z białego sera i szczypiorku, przygotowałam grzanki- dzisiaj kolacja bez masła :)

Wpadłam na pomysł, że idą wakacje i pewnie częściej będę stołować się na mieście niż w domu. Chociaż nadal będę wybierać z myślą: "Jedz, pij, ale z głową"! <3

Mam dla Was propozycję: W TE WAKACJE ZWIEDZĘ CAŁĄ ULICĘ PIOTRKOWSKĄ W ŁODZI, wcześniej wcale tam nie jadałam, a ostatnio już dwa razy miałam przyjemność spróbować przysmaków pewnej "kebabowni". Do tej akcji, także dołączy mój mężczyzna, który bardziej pomoże mi od strony technicznej. Mnie ZAWSZE interesuje JEDZENIE, a Jego ciekawi obsługa, inni klienci i atmosfera.

Jestem ciekawa, jakie smaki kryją się za pięknymi szyldami znanych restauracji i pubów. Co mają nam do zaoferowania?

Bliżej wakacji ruszę z tą nową serią, którą zatytułuję: "Łodzią przez morze smaków".
Mam nadzieję, że tak samo, jak i ja, jesteście ciekawi, co takiego znajdę i czym się z Wami podzielę?

SMACZNEGO!

3 komentarze:

  1. Truskawki czy szczypiorek, mała różnica :D
    Ja kiedyś wręcz nienawidziłam twarożku (tak sernika też! Ale jego chyba ze względu na zawartość rodzynek). Teraz zajadam się serkami wiejskimi z wkrojoną dużą ilością szczypiorku i rzodkiewki. Może być też papryka czerwona :) I oczywiści musi być sól! ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam biały ser, ale z pieprzem i na to osobno pomidor - pyszny! :)

    Filmu też nie oglądałam :( Skojarzyłam, że pewnie tym się inspirowałaś przy wymyślaniu tytułu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku jak ja bym to zjadła... Tak siedzę u Ciebie na blogu i przeglądam zakładkę o gotowaniu, a miałam poczytać.. Teraz przez jakiś czas nie mogę jeść twarogów i białego pieczywa, bo strasznie mi po tym skacze cukier:( Rzygam już ciemnym pieczywem blee:(

    OdpowiedzUsuń

Zainspiruj mnie... :)