poniedziałek, 11 lipca 2016

Filmowe nawyki...#1

Dzięki nominacji Wielopasji mogę przedstawić Wam mój filmowy tag ;)

1. Naiwna bohaterka- Anastasia

Tutaj wybrałam Anastasię, która jak nikt inny tak bardzo drażni moje ja. Może przy wyborze tej bohaterki kierowałam się tym, że cały film był dla mnie zbyt naiwny, wtłoczony w piękne ramy bogactwa, pieniędzy i przepychu.
Tak bardzo, jak nie uwierzyłam w książkę tak film... niczym mnie do siebie nie przekonał.


2.Postać, która przeszła zmianę- Neville












Wybrałam Neville'a, który ujął moje serce. Jego nieporadność i pierwsze wrażenie utrzymywane przez kolejne części filmu sprawiło, ze uwierzyłam w jego "fajtłapowatość".
Ostatnia część pokazała, że Neville jest odważny i potrafi stawić czoła wrogom. Chociaż, jak pamiętamy... w pierwszej części postawił się swoim przyjaciołom.







3.Bohater filmowy będący "tym złym", lecz i tak każdy go lubi- Darth Vader










Bez bicia się przyznam, że ani książki, ani filmu- nie znam. Może jeszcze potrzebuję trochę czasu, aby się przekonać i sięgnąć po tę historię :)
Siostra pomogła mi wybrać tego bohatera i chociaż sama nie wiele mogę o nim powiedzieć, to przecież wszyscy wiemy, że jest duża część ludzi za i przeciw ciemnej stronie mocy ;)








4.Film z ciekawym wątkiem miłosnym- "Czas na miłość"









Długo myślałam, co mogłabym wybrać do tego punktu. Wtem nagle przypomniałam sobie o tej historii, która za każdym razem mnie wzrusza. Oczywiście są inne ciekawe historie, w których miłość jest na pierwszym miejscu. Mogłabym też tutaj wymienić film "Pamiętnik" czy "Harrego Pottera" ale bez przesady... to ten film swoją historią miłosną chwycił mnie za serce.









5.Pozytywny film- "Nietykalni"










Tutaj wcale nie musiałam się zastanawiać. Ten film... jego historia... jest tak pozytywna, a jednocześnie wzruszająca, że za każdym razem mam dreszcze, które maszerują po moim ciele :)
Emocje, jakie budzi we mnie ta historia są szeroką paletą odczuć, o których niełatwo jest pisać, a co dopiero je zrozumieć i "przetrawić".
Wszystko w tym filmie wprawia mnie w dobry nastrój :)


9 komentarzy:

  1. O tak, Anastasia padła również u mnie. Chce udawać dorosłą, dojrzałą kobietę tym czasem to co wyprawia jest tak infantylne i głupie, że wychodzi na kompletną idiotkę. Lord Vader? To dla mnie też całkiem nowa postać, o której nigdy nie słyszałam. ,,Nietykalnych'' oglądałam już kilkakrotnie i zawsze dobrze wspominam ten film, chociaż nigdy nie obejrzałam go chyba tak naprawdę od początku do końca.

    Pozdrawiam Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za przypomnienie o "Nietykalnych" z chęcią odświeżę sobie ten pełen ciepła i pozytywnych emocji film :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nietykalni" to jeden z lepszych filmów jaki widziałam :) zdecydowanie zgadzam się się Darth Vader zwłaszcza gdy w końcu wyszła 3 część Gwiezdnych Wojen i okazało się że to nikt inny a Anakin jest nim, trudno było go już odlubić :)Z dopasowaniem Anastasi i Nevila strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam "Nietykalnych" a mam ich na płycie :) muszę się chyba do niech przekonać w końcu :) A Neville na pewno przeszedł największą przemianę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam "Nietykalnych"! A co do naiwnych bohaterek, to Anastasia ma coś w sobie takiego! Chociaż mnie i tak najbardziej bawi mem, na którym jest, że "chciałabym przeżyć te kilka magicznych scen z 50 twarzy Greya - na przykład tę, w której ona dostaje pracę marzeń zaraz po studiach" :D
    Neville'a uwielbiam szczerze <3 a jeszcze jak ten aktor się teraz wyrobił! Widziałaś? :)

    Fakt, niestety, ale polska grafika książkowa jest jeszcze sporo z tyłu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, coś Ty :D Prędzej myślałam, że ten, co gra Malfoya albo Pottera, ale nie on! :D

    Wiesz co, "Ugly love" akurat nie, ale czytałam dwie inne książki tej samej autorki i jakoś mnie nie porwały. Miałam wrażenie, że wszystko w nich jest takie naciągane, pisane typowo pod nastolatki, więc jestem przekonana, że moim uczennicom na pewno by się spodobały :)
    Dużo lepsze były "Na krawędzi zawsze" i "Na krawędzi nigdy". Niestety, nie pamiętam, która to pierwsza część, ale myślę, że warto do tych książek zerknąć! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam wszystkie ;) mamy bardzo podobny gust :) Anastasia - zdecydowanie naiwna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. "Nietykalni" to film, który zrobił na mnie ogromne wrażenie, uwielbiam do niego powracać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie Any wybralas bezbłędne ;D Neville rzeczywiście przeszedł ogromną przemianę;)
    Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń

Zainspiruj mnie... :)