środa, 19 października 2016

#A więc... dlaczego tak znikam z bloga i fanpaga?

... można by powiedzieć, że WINNY się tłumaczy... ale może ja wolę przeprosić?
Pojawiam się i znikam... ale teraz to już naprawdę przesadziłam! W tym MIESIĄCU; a mamy już 19sty PAŹDZIERNIKA; a ja dodałam tylko jeden post... i to wcale nic książkowego! DLACZEGO?

Po pierwsze na razie CZYTAM jedne opasłe tomisko, ale zanim zaczęłam je CZYTAĆ straciłam ochotę na czytanie. Złożyło się na to kilka czynników: choroba, stres, jakaś tam niechęć, inne ZAINTETERESOWANIA (mam ochotę na filmy dokumentalne, które dotyczą konkretnych epok naszej kochanej ziemi, ktoś coś może mi polecić???). Może też nie miałam, jako takich DOBRYCH książek, aby z chęcią zanurzyć się w wykreowanej historii?
Co dokładnie zaczęłam czytać: 
Do 70strony
Około 40 stron
Około 80 stron/ Zaledwie 10 stron
Aż 123 strony/ 24 strony
Każda z książek jest interesująca, ale to AKURAT ze mną było coś nie tak! Chyba przejadły mi się OBYCZAJÓWKI i łagodne fantasy. Nie mówię: NIE, ale muszę od tego odpocząć... Ale, ale! Jak to się stało, że wróciła mi chęć czytania? Po prostu NUDZIŁAM się na wykładzie... pościągałam kilka próbek książek i PRZYMUSIŁAM się do czytania! A co... przecież o tego nie UMRĘ, no nie? I tak ściągnęłam sobie: "Rebelianta", "Blackout" (z tym jest jeszcze inna historia) i "Wielką magię". Wszystkie TRZY książki bardzo mi się spodobały, ale wygrał "Blackout", który czytam do DZIŚ dzień... zostało mi 30 STRON i wałkuje je od dwóch dni, bo nie chcę skończyć czytać :<

Sporym ZASKOCZENIEM jest dla mnie fakt, że spodobała mi się taka TEMATYKA, jaką zaproponował mi Marc Elsberg. Co więcej, wczoraj w BIBLIOTECE wypożyczyłam takie o to książki:
Taaaak, więc... :D Chyba znudziła MNIE tematyka książek, którą wertuję od ładnych paru LAT. Nawet chyba mam ochotę na dobry kryminał (CO POLECACIE???).
To tyle moich CZUŁYCH żali... ale wracam do żywych! :D

15 komentarzy:

  1. Z dokumentów niestety nie umiem Ci nic polecić :( No tak bywa, że konkretny gatunek zaczyna w końcu nudzić, zwłaszcza, jeśli przez długi czas nie trafiasz na nic ciekawszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :( Czytam i czytam te obyczajówki i czuję, że już mi bokiem wychodzą :(

      Usuń
  2. Jak chcesz coś innego niż powieści, to polecę Ci ten tytuł: http://www.piorkonabiurko.pl/recenzje-sniezynki/poradnikibiografierozwoj/kukiz-grajek-ktory-zostal-graczem-i-inni/ (brakuje okładki, ale blog wciąż jest 'dopracowywany' ;) )
    p.s. wyjaśnienia przyjęte :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że już jesteś :-).
    "Wielką magię" zaczęłaś czytać, powiadasz? Ciekawa jestem czy Ci się spodoba.
    A z kryminałów mogę Ci polecić przygodę z Bondą. "Pochłaniacz" na dzień dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę na "Wielką magię" polować w bibliotece! Mam nadzieję, że mi się uda :D

      Usuń
  4. Wspaniale, że poszukujesz czegoś nowego, inspirujesz się innymi gatunkami, wspaniałe uczucie móc się rozwijać, szukać nowych radości czytelniczych. :) Powodzenia w nowych podróżach książkowych, czekam na relacje z nich. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem fajnie jest zboczyć z obranego kursu i wstąpić na nową drogę, można się mile zaskoczyć :)

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o kryminały to polecam śmiało Cobena - każda jedną książkę. Ja sie przy nim nie nudzę. Z tej tematyki podobała mi się książka "Raz na zawsze" i "Idealna" M. Stachuli.
    Jakbyś się zdecydowała na Cobena to daj znać :)
    Pozdrawiam,
    Zaczytana Wiedźma
    ZaczytanaWiedźma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowałam się na Cobena... cii... kocham go!

      Usuń
  6. Cześć kochana!! Doskonale znam to uczucie zniechęcenia do wszystkiego... czasami mam tak dośc ksiazek, ze robie długie przerwy i żadna kompletnie żadna ksiazka nie chce przypaść mi do gustu. Ale ten zly czas mija i Tobie tez na pewno minie. Smutno było bez Ciebie i Twoich recenzji. Czekam na jakieś nowości u Ciebie.
    Pozdrawiam!
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słówka <3 Od razu mi lepiej! :) Już ruszyłam z czytaniem, ale zmieniłam kurs... obyczajówkom mówię "do zobaczenia" :D

      Usuń
  7. Miło Cię znowu widzieć :D
    Ale aaała, musiałaś wstawić to zdjęcie "Wirusów"? Wszystko mnie teraz boli ;=; I właśnie sobie postanowiłam, że nieważne, jak będziesz je polecać (jeśli będziesz), i tak tego nie przeczytam. Never, nigdy, nie, no, nem, nein!
    Pozdrawiam :D
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Nie, no, czytaj to co wstawię :D Akurat to zdjęcie jest tragiczne... ale robaki odgrywają tu znaczącą rolę :D

      Usuń

Zainspiruj mnie... :)