piątek, 28 października 2016

Jedz, pij, ale z głową...#19

Kanapeczki...kanapunie...
Hm... ja to miałam wstawić ten post z kanapkami? Dobra... nie ważne!

Kanapki są wszędzie. Robimy je na śniadanie, jemy je na drugie śniadanie: w szkole, w pracy, na mieście. Kolacja wygląda podobnie. Chleb, bułka... ile można?
Czasem siadam i myślę, na co miałabym dzisiaj ochotę? Szukam czegoś w internecie, pytam się swojego współlokatora (:P) i przechodzimy do działania!

Zazwyczaj zapominamy o innych warzywach i zostajemy przy pomidorze i zielonym ogórku. A co pomijamy?
*jajko- zarówno na miękko, jak i na twardo
*papryka- żółta, zielona i czerwona
*ogórek kiszony/korniszon- krojony w plasterki
*rzodkiewka- krojona w cienkie plasterki
*pomidor- czerwony, zielony, żółty
*zielone akcenty- sałata, rukola czy roszponka
*kiełki- dopiero poznałam kiełki rzodkiewki i brokuła, ale wiem, że są też inne :)

Jak widzicie kombinacji jest wiele i oczywiście... nie nakładajcie wszystkiego na kanapkę, bo może wyglądać mniej więcej tak:


A to są moje propozycje:


15 komentarzy:

  1. Przez pewien czas żyłam tą dietą kanapkową, aż w końcu... przejadły mi się :D teraz stawiam na wszystko, tylko nie kanapki (a przynajmniej nie non stop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze śmigam na studia i muszę czymś się pożywiać :d Wiadomo, mogę robić sałatki itp. ale... prostsze są kanapki, ważne by był rozmaite :)

      Usuń
  2. Narobiłaś mi smaka! Widzę że u Ciebie już wystrój na Halloween ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak! :D Uwielbiam dekoracje i... uwielbiam się grzebać w tych zmianach i wymyślaniu :D
      Jak narobiłam smaka... to musisz coś przygotować <3

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Proszę na noc nie jeść! :D Ale na śniadanko... jak najbardziej! :)

      Usuń
  4. Jeśli robie samodzielnie kanapki to zostaje przy opcji najszybszej czyli plaster sera (ewentualnie szynki) i pokrojony ogórek. Takie kanapeczki jak na zdjęciu kojarzą mi się z dziadkiem, on zawsze robi taki ''bogaty'' zestaw. Jako, że jeszcze nie jadłam śniadania to chyba pójdę sobie zrobić coś takiego... Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z jajkiem nie lubię, jajko toleruję tylko w zupie, sadzone i w jajecznicy :D Ale uwielbiam za to kanapkę z pastą z suszonych pomidorów z... pomidorem i ogórkiem :D Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze kanapki robi mój tata, nawet teraz, kiedy go odwiedzam czasami zdarza się, że wspaniale przyrządza je dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż ślinka cieknie, zjadłabym taką z jajkiem, ach, zjadłabym...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra kanapka musi być. Bez węglowodanów z bułki jestem martwa, nie najem się niczym innym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam uzyc awokado zamiast masla, z odrobina pieprzu i czosnku jest najlepsze na swiecie!

    OdpowiedzUsuń

Zainspiruj mnie... :)