piątek, 9 grudnia 2016

4 #SławniOpowiadają C.S. Lewis

Przyznać się! Kto jeszcze nie czytał żadnej z książek C.S. Lewisa? Znacie tego autora? Wiecie o kim będę pisać?



C.S. Lewis - Clive Staples Lewis to autor książek o Opowieściach z Narni. Oprócz tej serii na jego twórczość również składają się takie książki, jak: Błądzenie Pielgrzyma, Dopóki mamy twarze, Listy starego diabła do młodego czy Problem cierpienia.

Po biografię Lewisa sięgnęłam z jednego powodu: Wydarzenie Tygodnia z Lewisem, na które Was serdecznie zapraszałam :) Ci, którzy czynnie brali udział w wydarzeniu widzieli dodawane przeze mnie ciekawostki o bohaterze tego wydarzenia.
Ta recenzja... a raczej post, który ma na celu zachęcenie Was do czytania biografii, będzie dość nietypowy... Dla tych, którzy nie widzieli tych ciekawostek - wstawiam je tutaj i to niech będzie moim wrażeniem z książki:

Jakie mam skojarzenia z tą książką?
Wieś, stara posiadłość, drzewa, kamienna budowla, polne drogi, jesień, liście, fajka, brąz, dzieci.

Mam nadzieję, że udało mi się zachęcić Was do przeczytania tej książki - oczywiście, nie wyczerpałam wszystkich ciekawostek z książek, więc nie macie się czego obawiać :)

od 15stego każdego miesiąca, na moim fanpagu pojawi się zdjęcie z trzema książkami, na które to Wy głosujecie! Ta która otrzyma najwięcej głosów zostanie przeze mnie przeczytana i zrecenzowana! Z głosowaniem macie czas do 30stego każdego miesiąca, tak żebym mogła tę książkę zakupić lub wypożyczyć i oczywiście przeczytać!
Recenzja biografii pojawi się od 1go do 15stego każdego miesiąca.
No! Nie umiem prościej, więc jest tak. Jeśli ktoś nie zrozumiał mojego bełkotu to zapraszam na fanpage, a tam w określonych porach pojawi się zdjęcie lub informacja i recenzji.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zainspiruj mnie... :)