piątek, 3 lutego 2017

Jedz, pij, ale z głową...#21

CIASTO FRANCUSKIE!
Co z niego można wykombinować? Naprawdę wiele!
Dziś na słodko <3


Kto z Was lubi ciasteczka? Kto im odmówi? Na pewno nie ja!
Dzisiaj ciasteczka z nadzieniem!

Składniki:
*ciasto francuskie
*śmietankowy budyń
*mleko
*cukier
*jajko


Jak zrobić ciasteczka?
Na początku musicie zrobić budyń! Dodajcie o pół szklanki mleka mniej niż zazwyczaj, bo budyń musi być gęsty. Pamiętajcie o cukrze! Zarówno będzie do dekoracji <o czym ja zapomniałam>, ale także trzeba dodać do budyniu, który będziecie rozrabiać w szklance - wszystko do smaku :)
Gdy budyń będzie gotowy to pokrójcie sobie ciasto francuskie. W zależności od wielkości i kształtu - więc wszystko zależy od Waszej kreatywności i ochoty!
Budyń może być ciepły, ale nie gorący. Równomiernie, ale niezbyt dużo nakładajcie go na ciasto francuskie. Lepiej MNIEJ niż WIĘCEJ.
Gdy zawinięte ciasteczka z budyniem w środku będą już gotowe to w miseczce roztrzepcie jedno jajko! Posmarujcie nim wierzch waszych ciasteczek i posypcie cukrem!
Ciastka powinny piec się w piekarniku około 20 minut w 180stopniach, ale w moim kochanym piekarniczku wielkości kuchenki mikrofalowej, piekłam je AŻ 40 minut. Pamiętając, że mam dużo porcji całość zajęła mi ponad 2 godziny...

SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zainspiruj mnie... :)